Έγκυρα, αξιόπιστα & αγαπημένα e-shops

9 Ιουν 2017

Είναι γεγονός ότι αρκετός κόσμος πλέον αντί να ψωνίσει από καταστήματα της περιοχής του ώστε να ενισχύσει και τους "δικούς του" γνωστούς, καταφεύγει στο Internet. Θα μου πει κανείς, αν παραγγείλω από το Internet, θα έρθει η παραγγελία μου και πως θα την πληρώσω; Κι αν πληρώσω με κάρτα, θα έρθει πάλι η παραγγελία μου ή θα χάσω τα λεφτά μου; Κι αν δεν μείνω ικανοποιημένος/η από κάποιο προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω; Αυτά κι άλλα πολλά ερωτήματα σίγουρα θα θέσει κάποιος δύσπιστος ή κάποιος που του έχει περάσει ναι μεν να κάνει τα ψώνια του μέσω Internet αλλά έχει και ενδοιασμούς. 

Προσωπικά πάντα προτιμούσα να πηγαίνω η ίδια στα καταστήματα είτε για ρούχα είτε για υποδήματα. Οι περισσότεροι θα έλεγα το προτιμούν αφού μας δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσουμε πριν πάρουμε το οτιδήποτε. Προσωπικά κάτι οι τιμές, κάτι η ποιότητα, κάτι η ποικιλία που δεν υπήρχε στα καταστήματα της περιοχής μου, τα τελευταία 6 χρόνια, κατέφυγα κι εγώ σε ψώνια από το Internet. Μέσα από προσωπικές μου εμπειρίες αλλά και γνωστών μου, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι από τα site, που παρουσιάζω παρακάτω, δεν υπήρξε ΠΟΤΕ το παραμικρό πρόβλημα. Πάντα εξυπηρετικοί και με φιλική διάθεση, είχαν την πρόθεση να μου εξηγήσουν ακόμα και για τυχόν επιστροφή χρημάτων, αφού σε ένα προϊόν το νούμερο μου ήταν λίγο μεγάλο. Και η επιστροφή χρημάτων έγινε και το προϊόν επιστράφηκε και ούτε γάτα ούτε ζημιά, που λέει το ρητό. 

Παρακάτω παρουσιάζονται ανά κατηγορίες, τα site, όπου μπορείτε να κάνετε άφοβα κι εσείς τις αγορές σας. Τις περισσότερες φορές η παραγγελία που έκανα είτε εγώ είτε δικοί μου άνθρωποι, έγιναν μέσω της επίσημης σελίδας τους, στο facebook. Η παράδοση έγινε μέσα σε 2 μέρες, το πολύ 3, αν μεσολαβούσε και ΣΚ, και η πληρωμή γινόταν στην πόρτα μου. 

Αξεσουάρ (Τσάντες, ρολόγια, βραχιόλια κ.α)
Στα παρακάτω site μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία σε τσάντες είτε πλάτης, είτε ταξιδιού είτε χιαστί είτε ώμου και για τα δύο φύλα, αλλά και για κάθε εποχή, σε πολύ καλές τιμές. Επίσης μπορείτε να βρείτε γυαλιά ηλίου, ρολόγια, δαχτυλίδια, κολιέ, πορτοφόλια ακόμα και ζώνες. Υπόψιν ότι μαζί με τη τσάντα ή ότι άλλο παραγγείλετε μπορεί να λάβετε και κάποιο δώρο. Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν είτε μέσα από τη σελίδα τους είτε μέσα από το προσωπικό τους προφίλ στο facebook, όπου μπορείτε να ρωτήσετε ότι θέλετε ακόμα κι αν αφορούν τα έξοδα αποστολής και τον τρόπο πληρωμής. Τις περισσότερες φορές, εγώ προσωπικά, πληρώνω με την παραλαβή της παραγγελίας. Όσοι πάλι βρίσκεστε στην περιοχή των καταστημάτων, μπορείτε να περάσετε να παραλάβετε την παραγγελία σας, χωρίς έξοδα και μεταφορικά.

1. Χειροποίητα Δημιουργήματα
2. Kosmimalive

5. Lolizo

Βιβλία
Ως βιβλιοφάγος και αναγνώστης, αυτή η κατηγορία δε θα μπορούσε να λείπει. Άλλωστε τα περισσότερα βιβλία που έχω αποκτήσει τα τελευταία τρία χρόνια, προέρχονται από αγορές μέσω διαδικτύου. Όχι ότι δεν ενισχύω τα βιβλιοπωλεία της περιοχής μου, το κάνω αυτό κυρίως σε περιόδους με εκπτώσεις ή στην Έκθεση Βιβλίου, αλλά καλώς ή κακώς το διαδίκτυο έχει καλές τιμές και καμιά φορά αν αγοράσεις πολλά βιβλία, έχεις και δωρεάν έξοδα αποστολής αλλά και δωράκι μέσα σε αυτά. Ας πούμε στο ΒΙΒΛΙΟΤΟΠΙΑ, υπάρχουν πολλά σετ βιβλίων. Μαζί με αυτά τα σετ έχει δώρο σημειωματάριο ή και φωτάκι ανάγνωσης. Ε γιατί να μην το εκμεταλλευτείτε κι εσείς. Εκτός φυσικά από τα σετ, πολλά από τα παρακάτω sites κατά καιρούς, κάνουν τριήμερο προσφορών, μπορεί και παραπάνω μέρες, δηλαδή ένα βιβλίο στα 5€ από 15€. Από τις περισσότερες παρακάτω βιβλιοφιλικές σελίδες έχω κάνει παραγγελία και ΠΟΤΕ δεν υπήρξε πρόβλημα. Πάντα άμεση και ευγενική εξυπηρέτηση αλλά και προθυμία να λύσουν το οποιοδήποτε πρόβλημα. Βέβαια υπάρχουν και οι ίδιοι εκδοτικοί οίκοι, τους οποίους και έχω προτιμήσει, αφού έτσι δίνεται η ευκαιρία και να αποκτήσεις ένα βιβλίο με την υπογραφή του συγγραφέα και να έχεις δωρεάν μεταφορικά και να αποκτάς πόντους, ώστε να έχεις μείωση της αξίας της επόμενης παραγγελίας. 

1. Βιβλιοτοπία
2. Βιβλιοχαρτοπωλεία Βαφειάδης
3. Βιβλιοπωλείο Πολιτεία
4. Greekbooks
5. Book Station
6. Marianikos.gr
7. Nafplia Bookstore

Για το Σπίτι
Ότι αφορά το σπίτι, σου λείπει και δεν το έχεις, εδώ θα βρεις μεγάλη ποικιλία. Προσωπικά έχω πραγματοποιήσει παραγγελία από το πρώτο site και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Είναι ίσως και το site με την μεγαλύτερη ποικιλία, που έχω ανακαλύψει, σε ότι αφορά τα χρώματα σε πετσέτες χειρός ή μπάνιου. Από το δεύτερο site δεν έχω παραγγείλει αλλά έχω επισκεφτεί το κατάστημα, μιας που βρίσκεται στην περιοχή μου. Τα παιδιά κάνουν πολύ καλή δουλειά, πάντα εξυπηρετικοί και σίγουρα θα τους επισκεφτώ ξανά. Το ίδιο ισχύει και για το πέμπτο site, αφού το ΔΙΑΦΑΝΟ, βρίσκεται στην Ξάνθη και το έχω επισκεφτεί πάμπολες φορές και έχω μείνει άφωνη, με την ποικιλία που έχει το κατάστημα. Τα άλλα δύο site, από εμπειρίες γνωστών μου έχουν αποδειχθεί ότι είναι δύο ακόμα πολύ καλές λύσεις για να αποκτήσετε ότι σας λείπει από το σπίτι σε λευκά είδη, σεντόνια, είδη μπάνιου, κουζίνας, σαλονιού και κρεβατοκάμαρας. Γρήγορη παραλαβή και πληρωμή στην πόρτα. 

1. Spiti Shop
2. Arxontiko Home
3. Oikia Shop
4. Anesis Home
5. ΔΙΑΦΑΝΟ

Μακιγιάζ
Οι παρακάτω σελίδες είναι σχετικές με προϊόντα μακιγιάζ και αρωμάτων. Το κατάστημα καλλυντικών Sephora εδώ και καιρό διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα, όπου υπάρχουν προϊόντα σε οικονομικές τιμές, σε ακριβά brands απ' ότι στο ίδιο κατάστημα. Υπάρχουν και οι ειδικές προσφορές που δεν είναι διαθέσιμες από κάποιο κατάστημα. Προσωπικά έχω μείνει ικανοποιημένη και τις δυο φορές που έκανα παραγγελία και ήρθαν γρήγορα. Από τη σελίδα της Dust + Cream έχω παραγγείλει δύο φορές και αυτό γιατί στο κατάστημα της περιοχής μου δεν υπήρχαν τα προϊόντα που ήθελα. Έκανα την παραγγελία και την παρέλαβα από το ίδιο κατάστημα χωρίς έξοδα. Φυσικά για όσους δε διαθέτουν το κατάστημα στην περιοχή τους, τα έξοδα κυμαίνονται σε φυσιολογικά επίπεδα. Μετά από παραγγελία του ποσού των 30€ τα έξοδα είναι δωρεάν.  Από τις υπόλοιπες σελίδες, και από εμπειρίες γνωστών μου υπάρχουν καλές τιμές σε γνωστά αλλά και άγνωστα brands. Mε πληρωμή από κάρτα στις δυο πρώτες σελίδες, δεν υπήρξε ουδέποτε πρόβλημα και τα προϊόντα στάλθηκαν στο χρόνο που έδινε η κάθε σελίδα ξεχωριστά. 

1. Keane Cosmetics
2. NYX Professional Cosmetics
3. Sephora
4. Beauty Inc
5. Dust + Cream

Ρούχα
Το καλό με τις παρακάτω σελίδες που αφορούν την ένδυση, είναι ότι πρόκειται για ελληνικές σελίδες και πως μπορεί να γίνει άμεσα και η παραγγελία αλλά και η τυχόν επιστροφή κάποιων από αυτών των προϊόντων. Αν υπάρχει δέ κατάστημα στην περιοχή σας, ακόμα καλύτερα μιας που δε θα έχετε και έξοδα μεταφορικών. Προσωπικά έχω παραγγείλει μόνο από την πρώτη σελίδα και μάλιστα σε περίοδο που η εταιρεία είχε δωρεάν έξοδα και μεταφορικά. Τη τελευταία σελίδα την γυροφέρνω εδώ και καιρό, αλλά από εμπειρία γνωστής μου, που έμεινε απόλυτα ικανοποιημένη και από το προϊόν αλλά και από την επικοινωνία, μάλλον θα κάνω σίγουρα κάποια αγορά άμεσα. Από τις άλλες σελίδες έχει κάνει παραγγελία η αδερφή μου, πρόβλημα δεν αντιμετώπισε ΠΟΤΕ, η επικοινωνία πάντα ήταν άμεση και φιλική και σε αλλαγή το προϊόν επιστράφηκε, και τα λεφτά της πήρε πίσω. Στην τρίτη σελίδα μάλιστα, η αδερφή μου επέστρεψε το ρούχο πίσω και ταυτόχρονα πήρε άλλο προϊόν της επιλογής της, στη θέση του. 

1. Celestino
2. DeCoro

Παπούτσια
Κατά κύριο λόγο, στις παρακάτω σελίδες θα βρείτε μεγάλη ποικιλία υποδημάτων. Προσωπικά από την πρώτη σελίδα έχω μείνει ευχαριστημένη, όσες φορές κι αν παρήγγειλα. Από τη δεύτερη που έχει παραγγείλει γνωστή μου, επίσης το ίδιο. Φυσικά θα υπάρχουν πάντα κακοπροαίρετοι, αν υποπέσει το μάτι σας, σε κακές κριτικές για τη δεύτερη τουλάχιστον σελίδα. Μην ξεχνάτε όμως ότι είναι ελληνικά Brand με πολύ καλές τιμές και για όλα τα γούστα. Για την τρίτη σελίδα, γνωστή μου έχει παραγγείλει άπειρες φορές, αναφέροντας μου πάντα για την πολύ καλή ποιότητα των παπουτσιών αλλά και τις τιμές που έχει το κατάστημα....όπως και ότι η παραλαβή των παπουτσιών έφτασε μια μέρα μετά την παραγγελία. 


Συνδρομητικά Κουτιά
Τα περιβόητα αυτά συνδρομητικά κουτιά, τα γνώρισα πριν από ένα χρόνο περίπου. Είπα λοιπόν να τα γνωρίσω κι εγώ, αυτά τα κουτάκια, που μόνο κουτάκια δεν είναι. Το Anubis και το GoTBox, τα γνώρισα μέσω κοντινού συγγενή μου. Είναι δυο κουτιά που περιλαμβάνουν πολύ πράγμα.... κι έχουν σαν θέμα το animation, το manga, τα κόμικς και τους ήρωες της DC και της Marvel Comics. Κούπες και μπλούζες με λογότυπα, και πολλά βιβλία του είδους, σε ένα μόνο κουτί. Αρκετά οικονομικά, θα έλεγα, με όσα περιλαμβάνει το ένα κουτί, τα οποία κυκλοφορούν κάθε μήνα. 

Τα άλλα δύο συνδρομητικά κουτιά, Glowbox και Cherrybox σχετίζονται με την υγεία και την ομορφιά. Προσωπικά γνώρισα προϊόντα ελληνικής προέλευσης που δεν ήξερα και έμεινα ευχαριστημένη αλλά κυρίως ικανοποιημένη. Το θετικό σε αυτές τις σελίδες είναι ότι με κάθε παραγγελία συγκεντρώνεις πόντους, με αποτέλεσμα να έχεις έκπτωση στην επόμενη σου παραγγελία. 


Τα πάντα όλα
Στις σελίδες αυτές θα τα βρείτε όλα. Από παπούτσια, ρούχα, μαγιό, εσώρουχα, αξεσουάρ και μέχρι και καλλυντικά. Από εμπειρίες συγγενικών προσώπων και γνωστών μου, και οι τέσσερις σελίδες έχουν καλές τιμές σε πολύ καλά brands. Επιπλέον κατά καιρούς, όσον αφορά τα Factory Outlet και H&M, online βγαίνουν πολύ συχνά προσφορές, σε αντίθεση με τα καταστήματα, που πρέπει να περιμένουμε τις εκπτώσεις για να κατέβουν οι τιμές. Μάλιστα στα H&M, όποτε βγαίνουν προσφορές, υπάρχει και η δωρεάν αποστολή, χωρίς έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής. Για το Asos, δεν τίθεται θέμα να χάσετε την παραγγελία σας. Η πληρωμή γίνεται μέσω κάρτας και τα προϊόντα τα παραλαμβάνετε στην επιθυμητή κατάσταση, μετά από 10-15 μέρες κι αυτό γιατί είναι ξένη σελίδα. 

1. Asos
2. Factory Outlet
3. H & M
4. Gamiss

Υπολογιστές, Παιχνίδια & Τεχνολογία
Πλέον υπάρχουν ιστοσελίδες με υπολογιστές, τηλεοράσεις, είδη τεχνολογίας, gadgets αλλά και παιχνίδια για μικρούς και μεγάλους. Ειδικά στα παρακάτω site υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε όλα αυτά. Στην περίπτωση των δύο πρώτων σελίδων, καταστήματα σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν πολλά, οπότε και τα έξοδα είναι δωρεάν. Στις δυο άλλες σελίδες ανάλογα με την παραγγελία υπάρχουν και έξοδα. Αν η παραγγελία ξεπερνάει το ποσό που θέτει η σελίδα τότε και πάλι τα έξοδα είναι δωρεάν. Στις πρώτες δύο σελίδες που έχω παραγγείλει, προσωπικά έμεινα και συνεχίζω να μένω ικανοποιημένη, μιας που παραγγέλνω συχνά. Στην τρίτη σελίδα από εμπειρία του αδερφού μου, επίσης όλα πήγαν οκ, αφού το κινητό που παρήγγειλε ήρθε αγρατζούνιστο, χωρίς κανένα πρόβλημα και με δωρεάν έξοδα. Για την τέταρτη σελίδα έχουν ακουστεί πολλά κυρίως για την εξυπηρέτηση. Από εμπειρία συγγενικού μου προσώπου ωστόσο δεν άκουσα κάτι αρνητικό. Ίσα ίσα μόνο θετικά σχόλια έχω ακούσει. Σημασία έχει το προϊόν που θα λάβει κανείς είναι να είναι σε άριστη κατάσταση. Τα υπόλοιπα μικρή σημασία έχουν. 

1. E-Shop
2. Public
3. You.gr
4. Plaisio

Φαρμακεία
Τέλος κλείνω με τα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Ναι έγιναν κι αυτά της μόδας. Οι τιμές είναι πιο χαμηλές από το να πάει κανείς σε ένα φαρμακείο κοντινό. Επιπλέον σχεδόν κάθε μήνα, υπάρχουν προσφορές πχ το μήνα Μάιο μπορεί όλα τα αντηλιακά να είναι 50% ή να υπάρχει το 1+1 δώρο. Προσωπικά από το WeCare έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη και είναι πλέον το μοναδικό από τα παρακάτω site που έχω παραγγείλει αρκετές φορές και πάντα με την παραγγελία παραλαμβάνω και δωράκι. Εντύπωση σε αυτή τη σελίδα προκαλεί ότι τα έξοδα και η αντικαταβολή είναι χαμηλή σε σχέση με άλλες παρόμοιες σελίδες. Επιπλέον αν η παραγγελία ξεπεράσει τα 30€ τότε τα έξοδα είναι δωρεάν. Από τις άλλες σελίδες έχω καιρό να κάνω παραγγελία, αλλά όταν είχα κάνει δεν αντιμετώπισα πρόβλημα ΠΟΤΕ και η εξυπηρέτηση και η επικοινωνία ήταν πολύ καλή. Πολλά από τα παρακάτω ηλεκτρονικά φαρμακεία έχουν πολλά sets σε πολύ οικονομικές τιμές.

4. WeCare
5. BoxPharmacy

Αυτά είναι τα δικά μου αγαπημένα αλλά και 
έγκυρα & αξιόπιστα eshops για τις online αγορές μου.
Εσείς έχετε ψωνίσει από αυτά και ποια ήταν η εμπειρία σας;
Αν δεν έχετε ψωνίσει από αυτά ποια τα αγαπημένα σας eshops;

Δημοσίευση σχολίου

«Μένουμε σπίτι» (29) #Hashtag (9) #psichogiosbooks (1) #SummerTimes (1) 121words (3) 2010 (3) 2011 (13) 2012 (35) 2013 (72) 2014 (55) 2015 (71) 2016 (80) 2017 (156) 2018 (197) 2019 (161) 2020 (171) 2021 (124) 2022 (103) 2023 (69) 2024 (18) 28 Οκτωβρίου 1940 (1) 5 πράγματα που δεν γνώριζες (9) Αγίου Βαλεντίνου (3) ΑΕΚ (4) Αθήνα (1) Αθλητισμός (17) Άκης Πετρετζίκης (1) Αλεξανδρούπολη (62) Αληθινές Ιστορίες (13) ΑλληΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ (2) Αλμυρές Απολαύσεις (2) Αναγνωστικές Συνήθειες (4) Αναδημοσιεύσεις (45) Ανέκδοτες Ιστορίες (1) Αποκλειστικά (29) Απόκριες (2) Απολογισμός (6) Αυτοβελτίωση (7) Αυτοέκδοση (3) Αφιέρωμα (26) Βαγγέλης Γιαννίσης (8) Βιβλίο (401) Βιβλιονέα (25) Βιβλιοπροτάσεις (10) Βιβλιοπωλεία (5) Για το all4fun (13) Για το OpenMind (36) Γιάννα Τερζή (4) Γιάννης Πλούταρχος (11) Γιώργος Γιαννιάς (4) Γιώργος Γιώτσας (6) Γιώργος Δάμτσιος (15) Γιώργος Πολυχρονίδης (4) Γλυκά των Χριστουγέννων (4) Γλυκιές Αμαρτίες (21) Γνώριζες ότι .... (8) Γράφουν... (32) Δελτίο τύπου (11) Δημήτρης Σίμος (10) Διαγωνισμός (153) ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌΣ BY AVON (28) Διατροφή (1) Διάφορα (72) Διήγημα (1) Εθνική Επέτειος/Εορτές (1) Εικόνες (50) Εκδηλώσεις (2) εκδόσεις Άγκυρα (2) εκδόσεις ΑΕΝΑΟΝ (8) εκδόσεις Ανάτυπον (5) εκδόσεις ΑΝΙΜΑ (1) εκδόσεις Αύρα (2) εκδόσεις Βακχικόν (3) εκδόσεις Βάρφη (3) εκδόσεις ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ (2) εκδόσεις Γράφημα (2) εκδόσεις ΔΙΟΠΤΡΑ (24) εκδόσεις Δωρικό (1) εκδόσεις Ελκυστής (5) εκδόσεις Ελληνική Πρωτοβουλία (3) εκδόσεις Ελληνοεκδοτική (3) εκδόσεις ΕΞΗ (2) εκδόσεις ΕΣΟΠΤΡΟΝ (2) εκδόσεις ΖΕΝΙΘ (2) εκδόσεις Θύραθεν/Επιλογή (1) εκδόσεις ΙΚΑΡΟΣ (5) εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ (5) εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ (2) εκδόσεις Κλειδάριθμος (45) Εκδόσεις Κύφαντα (1) εκδόσεις ΛΙΒΑΝΗ (9) εκδόσεις Λυκόφως (29) εκδόσεις ΜΑΤΙ (1) εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ (30) εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ (1) εκδόσεις ΟΞΥ (4) εκδόσεις Οσελότος (2) εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ (4) εκδόσεις Παπαδόπουλος (1) εκδόσεις ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣΘΡΑΚΗΣ (1) εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ (7) εκδόσεις Πηγή (45) εκδόσεις ΠΝΟΗ (7) εκδόσεις Ρώμη (1) εκδόσεις Σαιξπηρικόν (1) εκδόσεις ΣΙΔΕΡΗΣ (4) εκδόσεις Υδροπλάνο (10) εκδόσεις Φίλντισι (4) εκδόσεις Φυλάτος (4) εκδόσεις Χάρτινη Πόλη (2) εκδόσεις Ψυχογιός (48) εκδόσεις ΩΚΕΑΝΙΔΑ (2) εκδόσεις Anubis (3) εκδόσεις Bell (25) εκδόσεις Bookstagram (1) εκδόσεις IWrite (13) εκδόσεις Key Books (1) εκδόσεις McRiver Publications (1) εκδόσεις Nightread (7) εκδόσεις Opera (2) εκδόσεις Polaris (1) εκδόσεις Printa-Ροές (1) εκδόσεις Sanofi-Aventis (1) εκδόσεις Workshop (1) Εκπαιδευτικό Υλικό (1) Ελένη της Θράκης (2) Ελληνικές Σειρές (9) Ελληνική Λογοτεχνία (175) Ελληνικός Κινηματογράφος (18) Ενημερωτικά (8) Έτερος εγώ (4) Ευ Ζην (7) Εύκολα και Γρήγορα (16) Ευτυχία Γιαννάκη (3) Ευχές (25) Ζυμαρικά (5) Ζύμες/Πίτες/Ψωμιά (2) Η Βιβλιοθήκη μου (257) Ημερολόγιο (14) Θεατρικό έργο (3) Θέατρο (41) Θεσσαλονίκη (1) Θοδωρής Παπαθεοδώρου (4) Θρακιώτες Συγγραφείς (34) Θρακιώτικη ποίηση (13) Καίτη Οικονόμου (5) Καλό μήνα (5) Καλοκαίρι (34) Κάπα Εκδοτική (2) Κινηματογραφικά Νέα (11) ΚΛΑ (10) Κομοτηνή (1) Κριτικές (241) Κριτικές Ταινιών (149) Κυρίως Πιάτο (6) Λένα Μαντά (5) Λήψεις (7) λληνική Λογοτεχνία (1) Μακιγιάζ (1) Μαντινάδες (1) Μαραθώνιος Ανάγνωσης (2) Μαρία Τζιρίτα (9) Μάριος Δημητριάδης (6) Μεγάλες Αλήθειες (11) Μηνύματα (35) Μια στιγμή σε ένα ποίημα (15) Μίνι Συνέντευξη (3) Μόνο Σοκολάτα (7) Μουσεία (1) Μουσικά Νέα (17) Μουσική (148) Ξένη Λογοτεχνία (57) Ολυμπιακοί Αγώνες (2) Όσπρια (1) Παγκόσμιες Ημέρες (8) Παιδικές Αναμνήσεις (4) Παιδική Λογοτεχνία (20) Παιχνίδια (4) Παρουσίαση (6) Παρτιτούρες για μπουζούκι (12) Πάσχα (14) Περί ορέξεως (38) Περιοδικό (4) Περιποίηση Επιδερμίδας (1) Ποδηλατοβόλτα (3) Ποίηση (19) Πολιτισμός (18) Προ(σ)κλήσεις (11) Πρόγραμμα Περιοδείας (1) Πρόσωπα (112) Προσωπική Φροντίδα (3) Προσωπικότητες (5) Προτάσεις (4) Προτεινόμενα Βιβλία (19) Πρώτες Βοήθειες (5) Πως να... (6) Ρόδος (4) ρόφημα (1) Σαμοθράκη (1) Σκέψεις Ρεαλιστικές (16) Σκοτεινές Πόλεις (2) Στα μονοπάτια της παράδοσης (23) Στιγμές από την ζωή μου (38) Συναυλίες (15) Συνδρομητικά Κουτιά (2) Συνεντεύξεις (98) Συνεργασίες (2) Σχολείο (16) Σχολικές Αναμνήσεις (10) Σχολικές Δράσεις (5) Τα αγαπημένα μου (28) Τα Κείμενα μου (126) Ταινίες (161) Ταξίδια (12) Τέχνες (8) Τεχνολογία (11) Τηλενουβέλες (5) Τηλεόραση (27) Τι έκανα το μήνα.... (13) Το μπαούλο της γιαγιάς (6) Το Χαμόγελο του Παιδιού (2) Τοπικά Νέα (3) Τοπική Κουζίνα (4) τραγούδια (126) Τραγουδιστές/Συγκρότημα (60) ΤραγούδιΤουΜήνα (38) Φωτογραφία (27) Φωτογραφία του Μήνα (13) Φωτογραφικό Αρχείο (22) Χίλντα Παπαδημητρίου (3) Χριστούγεννα (28) Χριστουγεννιάτικα πάρκα (2) Χρονομπαούλο (10) Χρυσηίδα Δημουλίδου (5) Agatha Christie (1) ASMR (1) AVON (32) AVON REVIEW (3) AVONTIPS (2) Bernard Lenteric (3) Blog (9) Blogαλλαγές (8) Book tour (3) Camilla Läckberg (4) CD/DVD (1) Cinobo (5) Coffee and Breakfast (4) Comenius (1) Comics (2) Dan Brown (2) Download (5) E-book GiveAway (14) E-shop (3) Ertflix (2) Eurovision (4) EurovisionNews (2) FancyOwl (6) Film Festival (6) GiftBox (44) GlutenFree (4) Goodreads (1) Halloween (4) Handmade (2) HappyBirthday (2) Health & Style (30) Horrorant Film Festival (5) How to... (5) instaphoto (56) Jo Nesbo (8) Jojo Moyes (5) KIDS SAVE LIVES (2) KidsGiveAway (14) kserotiefages.gr (3) LIVE (15) Maginspire🎁 (2) MovieInCinema (164) MovieOnDVD (12) MovieOnline (23) My Project (1) My Stories (2) My YouTube Videos (59) Netflix (37) NetflixReview (36) Nina George (3) NonStopMix (3) nyctophilia.gr (3) Online (6) p (1) Photo-A-Day (15) playlist (27) Rest In Peace(RIP) (3) Stephen King (23) Tips (25) Top 5 (30) Trailer (4) tralala.gr (6) Tv Series (37) Unboxing (11) Wikipedia (1) YouTube (148)